Logo-Lizalau

Ruilen en retourneren​

RUILEN

1. Wilt u het product ruilen voor een ander artikel? Bestel het gewenste artikel dan via de website. U kunt het artikel retourneren volgens onderstaande retourprocedure.

 
WINKELAANKOPEN
1. Artikelen die gekocht zijn bij ons in de winkel kunnen binnen 8 dagen geruild worden. Wij geven geen geld terug. 

RETOURNEREN
1. Nadat u het door u bestelde product heeft ontvangen, heeft u de mogelijkheid om zonder opgave van reden binnen 14 dagen de koopovereenkomst met Lizalau te ontbinden (het dient dus binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn, zie punt 8). 
Het product dient ongebruikt te zijn.
2. Als u een artikel wilt ruilen, bestel dan het gewenste artikel via de webshop en retourneer het eerder bestelde artikel zoals beschreven in punt 3

3. Indien u (een deel van) de bestelling wilt retourneren stuur dan uw pakket naar Lizalau, Molenweg 49 8071 TJ Nunspeet, dit adres staat
ook op de pakbon. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. U mag zelf kiezen met welke pakketdienst (PostNL, DPD, DHL
etc.) u het pakket terug stuurt. Lizalau is niet aansprakelijk wanneer het pakket kwijt is, buiten de retourtermijn bij ons wordt afgeleverd of niet op het juiste adres is afgeleverd. Let op: retouren kunnen niet bezorgd worden op ons winkeladres, uiteraard kan het wel geruild worden in de winkel

4. Lizalau eist een zorgvuldige behandeling van haar producten in het geval deze worden geretourneerd.  De artikelen dienen op dezelfde
wijze te worden verpakt en teruggezonden als de klant deze heeft ontvangen. Lizalau behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren wanneer het product door uw toedoen is beschadigd, niet meer kan of tegen gereduceerde prijs moet worden verkocht.

5. In het geval dat u de bestelling retourneert houden wij de gemaakte verzendkosten in, voor bestellingen boven de €100, houden wij €2,95 extra verzendkosten in van het terug te storten bedrag, omdat wij de bestelling verzekerd hebben toegestuurd. Het verschuldigde orderbedrag zal per omgaande (normaal gesproken binnen 1 werkdag) worden teruggestort op uw rekening op de wijze waarop u uw order hebt betaald.

6. Je kunt je pakketje niet afgeven bij een DPD punt, zonder hiervoor een nieuw pakketlabel aan te maken.

7. Retour gestuurde pakjes zonder pakbon/retourbon kunnen NIET verwerkt worden. Briefjes met gegevens kunnen dit niet
vervangen. Heeft u uw bestelling retour gezonden zonder pakbon dan kunt u deze binnen de retourtermijn (per mail) toesturen, zodat het retour verwerkt kan worden. Komt deze buiten de retourtermijn binnen dan gelden de regels zoals hieronder bij punt 8 beschreven.

8. De retourtermijn van online aankopen bij Lizalau is 14 dagen. Retourneringen die buiten deze termijn bij ons binnen komen kunnen niet meer verwerkt worden en dienen binnen 10 werkdagen opgehaald te worden in onze winkel of worden retour afzender gestuurd.

9. Online bestellingen, die nadien in de winkel zijn gepast, mogen binnen 8 dagen geruild worden.

10. Wij storten het bedrag doorgaans binnen 1 werkdag terug. Het kan enkele dagen duren voordat dit, via ons betalingssysteem Sisow, op uw rekening verschijnt.

11. Wanneer u kiest voor betaling via MasterCard, VISA, Maestro of V-PAY en u de gehele bestelling retourneert, zijn wij genoodzaakt een percentage van de gemaakte kosten in te houden. 

INCOMPLETE ORDER  
1. Is uw bestelling incompleet, zonder dat dit op de pakbon is aangegeven, dient u dit zo snel mogelijk, binnen 48 uur na ontvangst van de order te melden via liesbeth@lizalau.nl.
2. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.

TEGOEDBONNEN
12.1 Tegoedbonnen zijn 6 maanden geldig, tenzij anders vermeld. 
12.2 Tegoedbonnen zijn niet verzilverbaar. 
12.3 Tegoedbonnen zijn éénmalig te besteden. Heb je een aankoop gedaan met een tegoedbon dan kan deze bestelling of aankoop niet retour. 
DEFECT ITEM
1. Is uw product defect geleverd, dan dient u dit zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 48 na ontvangst van de order bij ons te melden via liesbeth@lizalau.nl, wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op. Wij zorgen dan voor een oplossing. Stuur je een defect item terug zonder vooraf melding te maken en op een oplossing van onze kant te wachten, dan wordt het als een normale retour verwerkt. Wij zijn dan niet verantwoordelijk voor gemaakte (verzend)kosten.

Shopping cart

0
Er bevinden op dit moment geen artikelen in winkelmand. U kunt meteen beginnen met bestellen.
X