Logo-Lizalau

Ruilen en retourneren​

RUILEN

Wilt je het product ruilen voor een ander artikel? Bestel het gewenste artikel dan via de website. 

Je kunt het artikel retourneren volgens onderstaande retourprocedure.

  
RETOURNEREN

Is het bestelde product toch niet naar wens? Dan kun je het gemakkelijk bij ons retourneren.

1.      Pak de producten netjes in, in de originele verpakking.

2.    Vul de papieren pak-/retour bon in die bij je bestelling is geleverd.

3.      Zorg ervoor dat het pakket goed dichtgeplakt zit, en de pak-/retour bon is bijgevoegd. 

Zonder deze bon kunnen we je retour helaas niet verwerken.

4.      Koop zelf een retourlabel bij de door jou gewenste verzendmaatschappij, de kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. 

Let op, je kunt niet zomaar je retour bij een DPD punt afgeven.

5.      Retourneer je bestelling naar:

Lizalau

Molenweg 49

8071TJ Nunspeet

Liesbeth@lizalau.nl

0614164534

6.      Zorg ervoor dat je retour binnen 14 dagen bijons terug is. Te laat geleverde retourneringen kunnen we helaas niet verwerken.

7.      Wij zorgen ervoor dat het geld zo snel mogelijk op je rekening is teruggestort. De maximale termijn hiervoor is 14 werkdagen.

 

Wij attenderen je erop om de algemene en retour voorwaarden
goed door te nemen wanneer je een pakket wil retourneren.

 

VOORWAARDEN RETOURNEREN WEBSHOP BESTELLINGEN

  1. Na ontvangst van uw bestelling kunt u deze zonder opgave van reden binnen 14 dagen retourneren.
  2. Het product moet compleet en ongebruikt zijn, met de kaartjes nog bevestigd. 
  3. Als dit niet het geval is of als het product ruikt naar wasmiddel, deodorant, parfum, rook oid, kunnen we het product niet terugnemen
  4. De artikelen moeten in dezelfde verpakking worden teruggestuurd als waarin u ze heeft ontvangen. LizaLau heeft het recht om geretourneerde producten te weigeren of slechts een deel van het betaalde bedrag terug te storten als het product beschadigd is of niet meer verkocht kan worden.
  5. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. U kunt zelf kiezen welke pakketdienst u gebruikt (bijvoorbeeld PostNL, DPD, DHL).
  6. LizaLau is niet verantwoordelijk voor verlies van het pakket, levering na de retourtermijn of verkeerde aflevering. Bewaar altijd de track-and-trace code.
    Let op: Retouren kunnen niet naar ons winkeladres gestuurd worden, omdat wij niet elke dag open zijn. U kunt het wel langsbrengen tijdens openingstijden. Retouren kunnen niet naar een pakketpunt worden gestuurd.
  7. Online bestellingen moeten binnen 7 dagen na bestelling worden opgehaald.
    Als de artikelen in de winkel zijn gepast, gelden de retourregels die in de winkel zelf worden toegepast.
  8. Als u de bestelling retourneert, worden de verzendkosten ingehouden. 
    Bij bestellingen boven de €100 houden we €2,95 extra in, omdat we de bestelling verzekerd hebben verzonden.
  9. Retouren zonder pak- /retourbon kunnen niet verwerkt worden. Als u de pakbon bent vergeten, kunt u deze binnen de retourtermijn per e-mail naar ons sturen.       Als de pakbon na de retourtermijn wordt ontvangen, gelden de regels in punt 8.
  10. De retourtermijn voor online aankopen is 14 dagen. Retouren die na deze termijn binnenkomen, kunnen niet worden verwerkt en moeten binnen 10 werkdagen worden opgehaald, de artikelen blijven maximaal één maand bij ons liggen, daarna worden ze naar de plaatselijke Woord en Daad winkel gebracht.
  11. Wij storten het terug te betalen bedrag meestal binnen 1 werkdag terug. Het kan enkele dagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening.
    U kunt deze terugbetaling vinden onder de naam Buckaroo.
  12. Als u met MasterCard, VISA, Maestro of V-PAY heeft betaald en de gehele bestelling retourneert, kunnen we een percentage van de kosten inhouden.

 

VOORWAARDEN RETOURNEREN WINKELAANKOPEN 

1.      Artikelen die gekocht zijn bij ons in de winkel kunnen binnen 8 dagen geruild worden voor iets anders of je krijgt een tegoedbon die 1 jaar geldig is. 

2.      Sale artikelen die in de winkel gekocht zijn, kunnen niet worden geretourneerd. U kunt ze echter wel passen in de winkel om de maat te bepalen

3.      Winkelaankopen kunnen niet teruggestuurd worden.


INCOMPLETE ORDER  

  1. Als uw bestelling incompleet is, en dit niet op de pakbon of via e-mail of telefoon is aangegeven, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst via liesbeth@lizalau.nl.  Wij nemen zo snel mogelijk, maar streven ernaar om binnen 3 werkdagen contact met u op te nemen.
 
DEFECT ITEM
  1. Als het product defect is, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst via liesbeth@lizalau.nl.
    Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op om een oplossing te bieden. 
    Let op: Als u een defect product terugstuurt zonder vooraf contact met ons op te nemen, zijn wij niet verantwoordelijk voor de gemaakte verzendkosten

Shopping cart

0
Er bevinden op dit moment geen artikelen in winkelmand. U kunt meteen beginnen met bestellen.

Producten op de sale pagina kunnen helaas wegens de hoge kortingen niet retour. Negeren